Veel gestelde vragen werknemers

Is Renew Payroll aangesloten bij een branchevereniging?
Wij zijn aangesloten bij de NBBU. U kunt de CAO downloaden op de pagina WERKNEMERS.


Zit ik bij u vast aan een contract?
Na 1,5 jaar bepaalt uw werkgever of u in aanmerking komt voor een contract. Daarvoor is de overeenkomst door u en door de werkgever per direct te beëindigen.
Als ik ziek ben, wie betaalt er dan?
Renew Payroll zorgt voor de betaling, want wij zijn de juridisch werkgever. Wij zijn hiervoor verzekerd.
Wordt mijn loon doorbetaald als ik een dag vrij neem of weken met vakantie ga?
Wij betalen uw loon gewoon door.
Bestaat het bedrijf Renew Payroll al lang?
Renew Payroll bestaat sinds 2009.
Wanneer betaalt Renew Payroll de lonen uit?
Dit gaat in samenspraak met de opdrachtgever. Dit kan zijn per week, per 4 weken of per maand.

Hoe communiceert Renew Payroll met de persoon op de payroll?
Persoonlijk. Dat kan zijn telefonisch, face-to-face, per e-mail of via de Flexwrapp (onze tool voor mobiel, tablet of PC).. Financiële zaken worden geautomatiseerd verwerkt.


Kan ik Renew Payroll altijd bereiken?
Wij zijn via e-mail altijd bereikbaar (info@renewpayroll.nl).

Telefonisch via 0165-745410 gedurende kantooruren (8:30-17:30). Daarna wordt uw ingesproken bericht doorgemaild. Wij zullen u op de eerstvolgende werkdag terugbellen.
Krijg ik de loonstrook van Renew Payroll?
Ja, de loonstrook komt bij ons vandaan, en ontvangt u per e-mail. Via de portal op onze website kunt u uw loonstroken inzien of downloaden.
Is de inlogportal beveiligd?
Ja, u ontvangt bij het begin van uw aanstelling een e-mail met inlogcode uit ons computersysteem. Wij kunnen die code niet beïnvloeden of inzien. Als u de code kwijt bent kunnen wij het systeem wel een nieuwe code naar u toe laten sturen.